هز یان مجدد مجددی
             نو شته نذ یر ظفر                     نو شته نذ یر ظفر

                                                                 ور جینیا امر یکا

 

 

شو رای ملی یا پا ر لمان که مر کب از اکثر جنگ سا لا ران است و چهار مین سال فعا لیت های بی نتیجه اش را آغاز کرد و به همین منظور محفل با شکوهی که شکوه آن در مصارف هنگفت می انجا مد و از حقوق یتیم و مزد بیوه زن در ما نده در زنده گی تا مین میشود ؛ چندی قبل تد ویر یافت که تو سط رئیس جمهور کر زی افتتاح گر دید .سخنرا نی آقای حا مد کر زی که از هر جمله اش بوی حسرت و دو باره انتخاب شدن را در مشام افکار شنو نده و بیننده می رساند و بسمل گو نه بال و پر میزد و در زوایای چشما نش بد بینی مقا بل ر هبری جدید امر یکا حلقه بسته بود و با ارایه الفاظ بی محتوا محفل آرایی میکرد ؛ و جا لب تر از آن هز یان مجدد آقای مجددی بود که تا لار گپ نا فهم را به خنده آورده بود جناب شان که در آوان جوانی از صحبت عا لمانه به دور بودن و حالا که شیخ الکبیر هستند باید هز یان سرایی نمایند؛ از دادن تعو یذ تا مقام ر یاست دولت گوش بفرمان بادارانش بودند و نفاق را ما نند ار مغان مقدس دو دسته به ملت جنگ زده عرضه میدارند و بگفته جناب شان روس ها را ( خرس های قطبی) شکست دادند و بعد از شکست؛ مجددند با این روس ها ( و خرس های قطبی به گفته و تو جیع خود شان) بازی های سیاسی را از سر گر فته اند و با بیانات آتشین و کف زدن های ممتد ما هرانه مردم را به قیام دعوت میکند تا مقابل قوای ائتلاف بپا بر خیزند که در واقعیت امر میخواهد شمار افراد مخا لف قوای ائتلاف را به مقا مات مر بوط بد هد.

در همین حال اگر عجا لتا با شو خی کسی ایشان را نا مزد به ر یاست جمهوری کند به زاویه یکصد و هشتاد درجه تغییر میخورد و در آن صورت منا فع مردم مطرح نیست .

در جا یی دیگر در صحبت عا لمانه اش ..... اشاره به فساد اداری میکند و با صراحت میگو ید که نه کر زی نه قضات و نه دیگران میتواند ازین فساد جلو گیری کند که مطلقا بر ضعف و نا توانی همه اعضای دولت مهر تصدیق میزند. و این خود اقرار است که همه درین فساد سهیم اند چون فساد به سطح رسیده که قوای قضایه و اجرایه و نیروهای امنیتی از آن جلو گیری نمیتوانندو مبارزه با آن مغایر منا فع شان است؛ همچنان ر هیس مشرانو جر گه با محبت تام از همکاری ضیا الحق پا کستانی اظهار سپاس کرد و پرده دیگری را از اسرارش عقب زد که قبلا وقتی رسانه ها در ین مورد چیزی میگفتن مر تکب الحاد ر سانه یی میشدند و الحمد الله حا لا حقایق بر ملا میشود .

سوال مطرح میشود که درکشور اصلا کسی نیست تا این وظایف را به عهده بگیرد و از هز یان سرایی جلو گیری شود و آبروی ملت نزد از خود و بیگانه نریزد در پاسخ میتوان گفت وقتیکه اشخاص مد بر و منزه در راس کار قرار گیرند هیچگاه اجازه نمید هند تا حقوق دیگران پا مال شود و خداوند را در کار هایشان حا ضر میدانند و اگر ما از خدا به اندازه یک طفل 6 ساله شرم کنیم و خا لق را در کار های مان حا ضر بدانیم به یقین در همه امور مو فق میشو یم بد بختی ما نمایش های اسلامی ماست که عمل نداریم و تظاهر خوب میکنیم ؛ خود فکر کنید طرز حکو مت ما جمهوری اسلامی و الحمد الله مردم ما مسلمان و همه پیرو شریعت غرای نبوی هستیم ؛ چرا این همه فساد در کشور ما چیره شده؟  چرا نصیحت های شان تا ثیر گذار نیست؟

بخا طر که نفس های شان آلوده است. این ما هیان دریای فساد چون خود دهن پر آب هستند در مقابل دیگران در منع فساد از سخن گفتن عا جز اند . والسلام  


January 28th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
گزیده مقالات